Marknadsfring: Grundlggande modeller 2015

Hr kan du ladda ner Marknadsfring: Grundlggande modeller 2015 helt gratis!

Den hr boken r gratis och inga pengar har spenderats p att marknadsfra den. Om du gillar min bok fr du grna dela den via sociala medier (snabbknappar finns lngst ner p den hr sidan). Tack fr hjlpen!

Ladda ner e-boken!

Klicka p ikonen ovanfr fr att ladda ner boken i PDF-format.

Marknadsfring - Grundlggande modeller 2015 framsida

 

Om ”Marknadsfring: Grundlggande modeller 2015”

Marknadsfring: Grundlggande modeller 2015 r boken fr dig som vill ha kunskap om ngra av de viktigaste marknadsfringsmodellerna genom tiderna. Varje kapitel innehller frklaringar, exempel och sammanfattningar s att du med enkelhet kan lra dig hur de olika modellerna fungerar.

I boken fr du bland annat lsa om fljande modeller:

  • Porters generiska strategier (Porters basstrategier/Porters konkurrensstrategier)
  • Ansoffs matris (produkt- och marknadsmatrisen)
  • Porters femkraftsmodell
  • 4P-modellen
  • 7P-modellen
  • 4C-modellen
  • SWOT
  • PEST
  • Produktlivscykeln
  • Bostonmatrisen
  • USP

Glm inte att skriva upp dig p Marknadsfrds nyhetsbrev s fr du e-post s fort nsta bok r p vg!

 

[contact-form to=’info@marknadsford.se’ subject=’Prenumerationer nyhetsbrev’][contact-field label=’Namn’ type=’name’/][contact-field label=’E-post’ type=’email’ required=’1’/][contact-field label=’Jag vill prenumerera p nyhetsbrev ifrn Marknadsfrd.se’ type=’checkbox’ required=’1’/][/contact-form]

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *