Marknadsföring: Grundläggande modeller 2015

Här kan du ladda ner Marknadsföring: Grundläggande modeller 2015 helt gratis!

Den här boken är gratis och inga pengar har spenderats på att marknadsföra den. Om du gillar min bok får du gärna dela den via sociala medier (snabbknappar finns längst ner på den här sidan). Tack för hjälpen!

Ladda ner e-boken!

Klicka på ikonen ovanför för att ladda ner boken i PDF-format.

Marknadsföring - Grundläggande modeller 2015 framsida

 

Om ”Marknadsföring: Grundläggande modeller 2015”

Marknadsföring: Grundläggande modeller 2015 är boken för dig som vill ha kunskap om några av de viktigaste marknadsföringsmodellerna genom tiderna. Varje kapitel innehåller förklaringar, exempel och sammanfattningar så att du med enkelhet kan lära dig hur de olika modellerna fungerar.

I boken får du bland annat läsa om följande modeller:

  • Porters generiska strategier (Porters basstrategier/Porters konkurrensstrategier)
  • Ansoffs matris (produkt- och marknadsmatrisen)
  • Porters femkraftsmodell
  • 4P-modellen
  • 7P-modellen
  • 4C-modellen
  • SWOT
  • PEST
  • Produktlivscykeln
  • Bostonmatrisen
  • USP

Glöm inte att skriva upp dig på Marknadsförds nyhetsbrev så får du e-post så fort nästa bok är på väg!

 

[contact-form to=’info@marknadsford.se’ subject=’Prenumerationer nyhetsbrev’][contact-field label=’Namn’ type=’name’/][contact-field label=’E-post’ type=’email’ required=’1’/][contact-field label=’Jag vill prenumerera på nyhetsbrev ifrån Marknadsförd.se’ type=’checkbox’ required=’1’/][/contact-form]

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

*